##topic##
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 22 | »
琴晚發左個冇可能發生ga夢.
好想快D見到妳哋牙’
媛死妳地.
今日聖誕節'' 好開心牙
但我都系冇出街-3-''
突然好想飲糖水' 有冇人幫我買牙.
幾時返學牙
好想見到你地牙.
又有返想做tB GA諗法啦' 有冇人俾D意見我呢.
今日雖然系平安夜' 但我冇出街
唔知點解一到假期就覺得d時間過得好快.
咁都好' 可以快d返去見到佢地.
系哩到' 同大家講聲[聖誕快樂' 希望你地玩得開心d啦]
彤[祝你聖誕快樂and對吥起]
今日聖誕聯歡會超正' 但我覺得今年好悶
放左之後同左hebe,珊,淋and林浩賢去玩.
今日都ok開心' 但系途中玩自閉' hebe同珊系咁同我講野都冇乜反應
但我真系冇乜心情講野.
開始唔鐘意哩個世界' 覺得個個都不喜歡我
系屋企又煩' 又令到d朋友不開心
覺得好冇用
彤' 對吥起' 我知道切也很遲了'
但我真很想像從前這樣...
今年ga聖誕節可能系我最唔開心ga聖誕節.
真的不想這樣' 我知道我沒有她那麼了解妳
我知道我真的傷了妳.
原諒我好嗎!?彤' 我真的做錯了' 錯得很離譜
對吥起' 彤
除了這句說話' 我也不知說什麼好' 我知你不需我說什麼
但我不想和你的關係變成這樣.