##topic##
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
勁開心因為就快升f2
haha
我已經同大過我個幾個fd同一個級啦!!呵
但唔想做暑期作業
好想出街牙!!!
我愛你牙!!hebe , 彤我地遲d見la
最近發生左好多野.....好多都系唔開心ga
我估唔到原來系d fd眼中我系一個咁衰ga人
哈~~
一個一個都唔了解 我
算la 唔再諗la
暑期作業仲未做完牙!!要快d啦!!!
今日心情爆好HAHA
琴日系學校表演好好牙 ,好滿意
聽日要比賽好怕會仆X牙65
希望聽日表演好D啦=]
+油牙!!!各位
唉~我竟然冇得同 彤,HEBE佢地去玩
本來諗住放暑假LA可以玩幾夜就幾夜
嗚∼∼嗚∼∼
唉!!!算LA!
E家希望7月13日GA比賽表演好D啦!!祝所有人系哩個暑假好開心!!^^
今日好唔開心...因為俾我SEE到我個''FD''竟然張我系佢既BLOG寫到有咁衰得咁衰
哈......乜我原來系佢心目中系咁GA
咁我應該點改牙??!!我已經改左好多LA...我好辛苦嫁!!你地知唔知牙
系唔系要我唔出聲 or 唔存在仙HAPPY牙
我都唔知當唔當你系FD好??
你搞到我好憎我自己牙