唉~今日係課室正壁報正死我喇...
好累呀...><
聽日又睇戲喇...我差唔多果果星期都睇戲..=3=
聽日又睇鬼片,,,
有小小唔想睇tim...
e幾日都冇咩心情打日記..
好累呀...
去食飯c~