今日成日比人串....
今日英詩比賽完左喇~
成績都ok喇....= ="
有76分.....ting75(哈哈高佢一大分)
呀yan 佢攞第三名..><"
比佢串左成果下午...
但都公喜呀yan....一比賽就攞第三...好勁呀!!!
"周煙通"佢好似78分...
又比人串喇~
跟住數學派左....得63...==
王昕姐..佢71分呀....
又比人串....
唉!!成日比人串我....
呀~ting 串唔到我呀....哈哈
好開心呀...==