~

2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


即將遺忘~ 分類: 未分類

終有一天.....我們每一個人~都將會遺忘一切.....

其實每一個人,,,都是孤單的

你們每一個人...曾對我說...永不放下我

不會令我孤單!!!但誰又做到..?

我對愛情+友誼...兩方面...也失去了原來的信心

在愛情上.....低B ge我.....

在友誼上...我已失去了以前的那份熱度....

直至變得冰冷...

今年...友誼!!我感受到了

把我在冰冷的心撈了起來...!!!

你的追逐....把我的心也追了回來....

每天回家也悲傷地過.....

今年....回家....也會微笑地....

即使有時不開心...也多謝你們在我哭時給我安慰

給我擁抱....打碎了他們留下的悲傷!~!~!

但你們會陪得我到什麼時候??

我和另一個她...曾吵架,絕了不小次交

而她卻在我哭的時..給我擁抱..

但絕交後...每次也是抱膝而哭...真的不好受

那麼以後呢...?你們不在時...被遺忘後...

我也只會同樣抱膝而哭嗎?






訪客留言 (返回 ling58452013 的日誌)


bathy 於 2007-10-07 08:45 PM 發表:
第1次留言~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



************ 於 2007-01-09 05:34 PM 發表:
1.係亞我e份人好唔見得光,吹咩!!
2.我只係路過姐
3.我e+睇番你e d ,好唔比臉wo!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

1.我唔識你,你做咩係到打''我想我們班還不能達到你要求'',咁係咩意C牙~
2.你係路過姐,咁做咩要係咁打D''9588''ge野牙~
3.我唔識你.SO我唔會比臉你~
4.吹咩吹,你好想比人吹咩~我Q知你係冰個.但係唔洗估都知你係低架喇~
Posted at 2007-01-10 04:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



************ 於 2007-01-08 10:18 PM 發表:
我想我們班還不能達到你要求
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係冰個牙~!~!~!~!~!
如果我唔識你ge,咁唔該你唔好係到打野~
如果我識你ge話.你做咩唔打個名係到牙~
你好唔見得光咩~?~?~?~?~?~?~
 
Posted at 2007-01-09 05:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]