今日唔使番學,boby檢查後同左阿爸去B仔凉粉
我印象中好似係第一次去
我地叫左個榴連班X和B仔船
要$55,爆貴(多彩係我老爸比錢^^)
都ok好食,我覺得唔夠凍,影響左D味道
之後我忽發奇想,食咩之前都撈下D雪糕
最後剩果D雪糕水有榴連味= =
食完野又同老爸去探金魚佬= =
即係去買魚,行左1粒鐘先買得4條細魚仔,勁悶!!!
<--先食榴連班Xㄑ--榴連班X中間
<--B仔船<--撈左D雪糕