|
|
2011 年 3 月 5 日 星期六  |
下學期的3月  |
分類: 每天曰記 |
話咁快又到下學期的3月
我話上學期忙
原來下學期更忙
之前晴天計劃send錯左個表
我填5日,得1日/.\
點知新果個表
我變左F.4 /口\ (突然升呢??)
種要5日都要去
種以疑佢會減D先填5日的......
今年開始鐘意左睇『海賊王』
索隆超帥!! >▽<( )
咳咳,好吧,看到幾百集得出
『世界是沒有好壞,偉大,
最終勝利的人就是正確,
使得歷史隨著改寫』
不過,我是相信世上有真正俠義精神,勇敢,專1的人啦
有這意念,原則的人最帥!!!>▽<
如果給我與上,絕對會愛上他!!
咳咳...
不知是不是長大了
有時發覺我是不是也迷路,跟很多人1樣
大人的世界太複雜了,孩童時總是1心1意
不知不覺,大家的心都走到哪了?
為着別人的心,最稀有珍貴......
|
|
|
OP漫已追到頂的家伙飄過= =~~ 幾百集的同志努力! 有好多感動位= = 小心點 燒前進號,救羅賓,還有回憶篇,都令不少人流下淚來..
|
|
|
海賊王真係好好睇~ 可以話係最好睇既動畫/漫畫之一~
|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|