剛剛到過周公的blog
睇到佢D歌詞
其實佢D歌詞好有意思,但勁不對音
我想唱都唱唔到
之後就勁心血來潮地聽住光良一右手邊,
一邊自己用啦~啦~錄左成首純音樂出泥
發覺效果不錯(哈哈~原來我唱歌唔得,錄純音樂好得)自戀中......
希望佢下次知道純音樂先改歌詞啦^^