在4月13號我就結束左我痛苦的露營
在個A字營到要住9個女仔好辛苦
晚上裡面會勁黑
打左2次電話比熊貓傾,又同佢度過左12:00a.m
到凌晨2點幾睡...
我睡果時係要雙手交叉放在肩,雙腳蹬直先得(可想然知有多逼T.T)
背部又有唔知咩凹凹凸凸,勁唔舒服
之後凌晨3:00~6:00都有人係咁嘈,咩5l2大地震、難民營......在4點幾被佢嘈醒左
醒左聽到隔離營個人D鼻寒聲好大(又勁似蚊聲)又好凍,都睡不着,等天亮...
番到屋企狂睡...
好似在11:00p.m媽媽叫我離開佢張2人杘果時
我行行下,成個人跌倒,好大聲(但係果時我勁累,無咩知覺)
我睡果個A字營
營中的亂背包
營外亂放的鞋
車上的人睡覺(種食緊真寶朱)
|