小蘋果青春日誌~!
這裡記了小蘋果的事~
和朋友的青春史~

哈哈~來吧~
ling7_7_7
暱稱: 小蘋果
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
下學期的3月
放假...
20~40
2010年12月31日~今年最...
文章分類
全部 (185)
心理測驗 (1)
同曲改詞 (2)
每天曰記 (149)
系統 (3)
孤單之友 (2)
美味分享 (4)
班中神祕客 (2)
笑話大傳 (1)
無聊人無聊事 (2)
貼圖區 (1)
愛情純作 (16)
煲劇達人 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 697
今日人氣: 0
累積人氣: 4954
站內搜尋
2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


茶果小偷 疑惑 分類: 每天曰記

   今日的早餐係我昨天整的茶果(其實係唔知咩咩糕,詳情留意「整糕」、「唔知咩咩糕」)

我食左2個,諗住開雪櫃拎多個去蒸...

點知得番8個(昨天我整左32個嫁><)

唔知邊個偷食左T.T(好快D認!係咪你!)

我好食的茶果ㄚ,你去左邊~

.......................................................................................................................

等我電視台的記者Apple為你報告昨天的廚房...

材料:(左至右)發粉、片糖、沾米粉、糯米粉、糭葉

煮左D片糖

 

凖備左D粉

之後D糖水倒落D粉到,搓面粉(過程太亂,不作報告)

蒸左再放落袋

今朝蒸完的




訪客留言 (返回 ling7_7_7 的日誌)


muimuiAvA 於 2009-04-18 11:40 PM 發表:
幾令咁a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelbubest 於 2009-04-18 09:00 PM 發表:
好唔好食呀 APPLE姐?

布偶人速弟公司送急件---大大粒的cM
請到布偶人的BLOG回cM以示簽收!!!

c0mm3NT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我做的當然好食啦~呵呵~
Posted at 2009-04-19 02:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meimay03 於 2009-04-17 05:58 PM 發表:
-_____-v
荼果... -_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xdhiqwudhiuw 於 2009-04-17 10:26 AM 發表:
哇`
你好勁呀..
好似乜都識整咁!!
你係咪好中意整野食架?
c0mm3nt f0r app1e
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇~哈~哈
當然啦~
Posted at 2009-04-17 10:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]






RSS 訂閱
RSS Feed
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031