今日在學校無咩野
昨天我無得玩機><
(你地知我D阿哥玩足十幾個鐘嫁啦)
昨天發生左D好野
我泥報道下
上午番完童軍之後
同D朋友去左『留』彈彈波
我係藍色果個
下午同媽媽包粽
包左幾粒鐘
又要煲4粒鐘
不過好好食
材料:米、綠豆、粟米、搖柱、咸蛋黃、肥豬肉、粽葉
奇怪粽:
上圓下尖粽
不知明怪粽
..................................................................................................................................
大=我媽媽,小=我
我包的正常粽(Ya!)
三角怪粽 <-----折開後(好細)
|