明天就生日啦~
本來想今晚12點打比人叫佢同我講生日快樂
可適明天要上學ㄚT.T
我要準時10:30pm上床訓
唔係就會好累嫁啦(比大家見多隻國寶就唔好啦~)
不過星期4放假,好似因為我生日所以補假咁^^
見明天我生日
大家有興趣就帶隻細杯番學校
原因=w=*....................不告訴你!