小蘋果青春日誌~!
這裡記了小蘋果的事~
和朋友的青春史~

哈哈~來吧~
ling7_7_7
暱稱: 小蘋果
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
下學期的3月
放假...
20~40
2010年12月31日~今年最...
文章分類
全部 (185)
心理測驗 (1)
同曲改詞 (2)
每天曰記 (149)
系統 (3)
孤單之友 (2)
美味分享 (4)
班中神祕客 (2)
笑話大傳 (1)
無聊人無聊事 (2)
貼圖區 (1)
愛情純作 (16)
煲劇達人 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 697
今日人氣: 14
累積人氣: 4968
站內搜尋
2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


生日ing 自滿 分類: 每天曰記

今日生日

番學請大家飲西米露

收到大哥比的大大大利是丫

有$300><

末試過有咁多$嫁

阿媽應該夜晚先比利是

最多咪$100

年年都係

我今用左大哥D利是買蛋糕丫

我琴日成諾要自己訂蛋糕

我做到啦!!!

不過就咁無左$300利是,種另外-$16T.T

都係死人阿爸害嫁!!!

叫佢等理我先訂,又自己訂左!!!

今晚要繼續憎佢

佢個蛋糕我唔要ㄚ!!!

.......................................................................................................

禮物大計:

用媽媽比D利是$100

買壽司機(整兩整就有得食,有Yes睇到)

好似$200左右,玩具反斗城有(又要-$100啦T.T)

 




訪客留言 (返回 ling7_7_7 的日誌)


Belru 於 2009-05-27 09:32 PM 發表:
可惜我唔係你同學T_T''
講笑XDD
希望你收到好多禮物=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ping0723 於 2009-05-27 07:52 PM 發表:
apple姐
生日快樂 要唔要我唱番一首歌呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不要女高音
我可是超低音族的
Posted at 2009-05-27 08:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



creep 於 2009-05-27 07:33 PM 發表:
cm=]
1左..
生日快樂XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2009-05-27 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]






RSS 訂閱
RSS Feed
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031