下星期4要考試啦!!!
呢排忙住要溫書
所以無咩打blog
可能要過左考試先打
sorrㄚ~
特意送上D圖圖~
之前去餐廳叫冷朱古力,點知比左咖啡+奶茶0.0
係我叫D早餐,肉色果D似唔似火腿ㄚ?原來係千島醬ㄚ~
<-----剪前(鬼丫~) 又去左飛髮 <------剪後(令好多~)