我今天無聊地上論壇看圖~
順便貼理遊船後洗左隻沙魚(入氣入左成粒鐘(累))
對了!
剛剛看窗外...着火了,馬上拍下:
打橫睇!不是那中學有火啦~是後面,有個貨櫃的
遊船隻沙魚
種高過我架~
我打死佢啦~哈哈~(= =)
..............................................................................................................................................................................................
論壇照~
姜太公在馬路釣魚~
從少林寺出來的細路
新出品熱狗~(隻狗好得意呀0w0)
|