大家~
我於本星期4早上
發現...
我又上唔到網...
於今日下午師父再來整好
我再於網上世界消失3日多
我好掛住大家丫
今次沒上次咁好彩,D劇同動話得幾集
不但好彩好阿哥D買左好久的「神探阿矇」6季之多
於是我跟大家報告1下痛苦的幾日吧
20/8
上午睇電腦D Keroro
下午See「神探阿矇」
21/8
都係see「神探阿矇」
下午去買M記時,在商場
無啦啦上面有人叫「肥婆」
我念係叫緊我,
因為佢把聲好似係6年級那個
高左但同樣幼稚的陳X傑
我沒埋佢(因為埋佢=自認+無人會傻到去認)
22/8
上午阿哥死都要睇D6歲以下的卡通
佢自己扮睇(唔睇)都霸住部電視,5比我睇「神探阿矇」
又話我自私(明明佢自己做D傷人不利己之事)
我悶到玩小畫家改圖
不過出奇地令令
下午同紀麗去元朗行商場
買左D朱古力,好低
晚上see港姐,
發現佢比D分好內定
同l件泳衣1個比28,1個比38都算啦
10號件「泳衣」似低胸衫多過泳衣
正懷疑佢穿成咁跳落水,會唔會飛「泳衣」+露x的時候
見到佢有35分
我當唐囧左,之後就對邊個係冠軍沒興趣
因為好內定
23/8
上早番童軍
去元朗公園「玩」定向
番到屋企就處於半生死狀態
可能明天會「雞」肉酸痛
好!~
以上!
|