今日我都好努力咁做功課
昨天定下要K0整本數學
不過......我係末完成嫁Q~Q
但都做到P.60啦~
明天要K0佢!!!
同明天我就有英天答案啦~
要K0埋英文!!!
剛去剪髮了
剪番令個陰~
不過我唔多鐘意佢問勁多問題
次次都狂問「水溫得唔得呀~」、「力道好唔好呀~」
好煩~
種有次佢剪緊髮問「個陰要唔要鬆D呀」
都唔知佢講咩
話說昨晚看「古靈精探B」
有夢中殺人事件
話人發完夢就會唔記得個夢講咩
我平時都係咁
但係我細個發個D夢,我記得呢~
還有
我細細個發左個夢
係講我救左隻海豚
本來事隔多年,我唔記得左
但係之前我又發夢
見到隻海豚救番我
之後我諗諗下就記得隻海豚同我細個發夢救果隻係l樣嫁
你地話
我呢個隔多年連續夢特唔特別牙~
|