小蘋果青春日誌~!
這裡記了小蘋果的事~
和朋友的青春史~

哈哈~來吧~
ling7_7_7
暱稱: 小蘋果
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
下學期的3月
放假...
20~40
2010年12月31日~今年最...
文章分類
全部 (185)
心理測驗 (1)
同曲改詞 (2)
每天曰記 (149)
系統 (3)
孤單之友 (2)
美味分享 (4)
班中神祕客 (2)
笑話大傳 (1)
無聊人無聊事 (2)
貼圖區 (1)
愛情純作 (16)
煲劇達人 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 697
今日人氣: 25
累積人氣: 4952
站內搜尋
2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


駱胤鳴~ 傷心 分類: 每天曰記

今天也過着平凡的中2生活

我可有好好聽書呢~~

ㄧㄧㄧㄧㄧㄧ我是昨天分隔線ㄧㄧㄧㄧㄧㄧㄧㄧㄧㄧㄧㄧㄧ

昨天早上番童軍

晚上看了半小時超級巨聲

10:30訓

訓5着....聽超級巨聲

我最愛那個駱胤鳴輸左啦QAQ

真是的!!!!佢把聲好特別,好好聽嫁>3<

好傷心...

念緊己後超級巨聲種睇5睇好...(我最愛果個Out左...)

雖然種有帥哥陳彥廷和勁有料的11歲趙展彤

不過總覺得台柱冇左的感覺...

最後獻上駱胤鳴『如果我是個男孩』

 

駱胤鳴 – 如果我是個男孩
主唱:駱胤鳴
作曲:駱胤鳴
填詞:駱胤鳴
編曲:
監製:

歌詞

*如果我是個男孩 籃球是我的最愛
面對著喜歡的人我會說出來
如果我是個男孩 迷路也許是活該
化妝品全被拋開 換上運動金牌

如果我是個男孩 (ha~ya)
如果我是個男孩 (ha~e~ya)

有些時候覺得很悲哀
那種感慨說不出來
心愛的模型要買不買
到底要買不買

髮型可以弄得很帥
用胖一點會更加可愛
晚點回家沒人責怪
因為我是個男孩

REPEAT*




訪客留言 (返回 ling7_7_7 的日誌)


Boy_love 於 2009-09-07 09:59 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelbubest 於 2009-09-07 09:52 PM 發表:
我覺得雖然佢唱歌走走地音
但係佢把聲唱出黎係比人有種覺得好舒服的感覺
哩首歌好好聽呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫~
佢都話自己有D走音
不過改不是1朝1夕
由其是佢係娃娃音~
Posted at 2009-09-08 04:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingsofwolrd 於 2009-09-07 08:21 PM 發表:
CM~
OK好聽啦
對於一個未係職業級的人士
呢首作品係好唔錯既!

放心
仲有「敗者復活」戰
未死住..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dennis_1206 於 2009-09-07 05:57 PM 發表:
呢首歌真係幾好聽~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






RSS 訂閱
RSS Feed
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930