小蘋果青春日誌~!
這裡記了小蘋果的事~
和朋友的青春史~

哈哈~來吧~
ling7_7_7
暱稱: 小蘋果
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
下學期的3月
放假...
20~40
2010年12月31日~今年最...
文章分類
全部 (185)
心理測驗 (1)
同曲改詞 (2)
每天曰記 (149)
系統 (3)
孤單之友 (2)
美味分享 (4)
班中神祕客 (2)
笑話大傳 (1)
無聊人無聊事 (2)
貼圖區 (1)
愛情純作 (16)
煲劇達人 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 697
今日人氣: 18
累積人氣: 4945
站內搜尋
2010 年 2 月 13 日  星期六   晴天


呀~懶人更新 愉快 分類: 每天曰記

如題:懶人(某Apple)更新了

今天是年30,最後1天了

剛去買了新年糖糖(終於),賀年禮盒

呢個星期做左好多野

又買衫、又買靴、又剪髪、又睇戲,種執屋

好充實的說

 

11/2星期4

剪髪

無奈地,剪髪師又問指定問題

「你電左曲髮呀~?」

我極度無奈地回答:「沒有」

我每次都去同1間,怎麼他們每次也問...

條友又話剪1cm髪尾

點知剪左勁多...QAQ

番學冇得整計啦!!!

點前陰又5見佢剪短D喎

 

之後去睇火神之賊

發現左:

戲:          哈利波特6               神火之賊

時間:   01:35 p.m (同是首映第2場)   01:30p.m     

語言:                 英文、中字

坐位:       G14                       G15(G14比紀麗坐左QAQ)

人數:                我、紀麗、徐衍                               

戲院:            3號(銀座)

票價:            $45

 

真係好多野1樣~~

神火之賊都好好睇

不過如果你問我2套邊套好睇D

我1定會答:哈利波特!!!

因為哈利波特有XX在呀!!    >\\\<    

 

祝大家新1年

身體健康~!

學業進步~!    




訪客留言 (返回 ling7_7_7 的日誌)


angelbubest 於 2010-02-14 04:29 PM 發表:
冇乜新年糖果食TIM. T^T

虎年初一&情人節大大大快樂哦! ^V^
快高丸大; 百寶春袋! XD
C0MMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dennis_1206 於 2010-02-14 02:12 PM 發表:
波特迷~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccy34683 於 2010-02-13 11:12 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wMRUNHAPPYw 於 2010-02-13 08:40 PM 發表:
新年快樂!!!!!~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wMRUNHAPPYw 於 2010-02-13 08:40 PM 發表:
CMCM''
現在還不能食糖= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingsofwolrd 於 2010-02-13 08:25 PM 發表:
CM
sofA,,
真忙..
新年快樂!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






RSS 訂閱
RSS Feed
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930