如題:懶人(某Apple)更新了
今天是年30,最後1天了
剛去買了新年糖糖(終於),賀年禮盒
呢個星期做左好多野
又買衫、又買靴、又剪髪、又睇戲,種執屋
好充實的說
11/2星期4
剪髪
無奈地,剪髪師又問指定問題
「你電左曲髮呀~?」
我極度無奈地回答:「沒有」
我每次都去同1間,怎麼他們每次也問...
條友又話剪1cm髪尾
點知剪左勁多...QAQ
番學冇得整計啦!!!
點前陰又5見佢剪短D喎
之後去睇火神之賊
發現左:
戲: 哈利波特6 神火之賊
時間: 01:35 p.m (同是首映第2場) 01:30p.m
語言: 英文、中字
坐位: G14 G15(G14比紀麗坐左QAQ)
人數: 我、紀麗、徐衍
戲院: 3號(銀座)
票價: $45
真係好多野1樣~~
神火之賊都好好睇
不過如果你問我2套邊套好睇D
我1定會答:哈利波特!!!
因為哈利波特有XX在呀!! >\\\<
祝大家新1年
身體健康~!
學業進步~!
|