...夏天很熱~~~
昨天去乾韓燒了~
有22人,分男女桌~
狂燒冬姑~*▽*
整左2個格餅~
好成功~*▽*
其實好易~
我極度懷疑大家整5到係因為冇睇嗝離個指示~
所以冇開電制就整~
於是等極都係半熟~
李生維就係啦~
睇住佢焗左勁久,都5熟~
之後佢煩得際照食l□l,個格仔餅係1舊野= =
最後佢走左,我地先發現佢冇開電制= =
有D人可能冇落反式脂肪牛油就落蛋漿~
於是痴實左~
之後去影貼紙相~
搞左N久~
影左D N咁細的相~
好勁~11個1齊影~
再去左元朗劇院簽到
又飲左杯熱情果XX優多~
D核好好咬~^▽^
..........................................................................................................................
門口有個大古~
食之前,之後己變成有很多垃圾
令令格仔餅~*▽*
|