很快!
暑假過的超快的!!
我覺得這次暑假比以前的過得更快!!
我就只覺得暑假過了幾天呀~
可是,事實是過了1半!!
今天去了賣書
很勁地,比佢串我好遲先放
種話我D書有D改曬版,冇學校用
又話我D書爛、舊,5收
我真係N咁無奈...
雖然D書係我中1果時的(中1好懶,冇賣書)
有D改版5收,我都Ok
但係有咩可能話我D書舊、爛!!
我買書果陣係買新書羅!!
最後佢淨係收左1本!!$10!!
而且如果我D書叫爛、舊
咁今年賣舊書比我條粉皮(係因為佢係我阿爸個fd個女先同佢買)
佢D書就係垃圾!!
佢D書係賣過幾次的舊書,
D書冇囇硬度
又勁花
我查書果陣勁想打佢!!
如果佢5係阿爸個fd個女,我先5收佢D書呀!!
種要少左英文同地理,都要$500
5怪得佢打比我,次次都勁快收線,原來係怕我問佢D書!!
今日種去左銀座還書
在百佳見到D木耳...
浸左水的,幾片就$6.8
超貴!!D木耳浸左水會發大3、4倍羅
買左
$7.9 3包25克的薯片(本來$3個幾1包,而且1包同牌子的60克薯片都賣$7.9)
$6 3包22克的煆條
$17 1筒珍寶珠~
D珍寶珠勁平!!
本來在華潤要$30
在街市要$25
估5到K-11特價$17~!!
D零食買泥31/7 ~ 2/8 3日2夜Camp~
呢2幾日我5在的了~
大家可以去1A壇看「普格爾魔法部」啦~
我剛剛更新了~
悶的?去! 想我的?去! 攪屎棍的?去!
|