大家好~*...我又打日記la..今日a..佢地玩我wo..又話系圖書館到
等..之後我到左圖書館裡面..佢地先去到c man屋企個面(可能仲未
到)跟住打俾我..叫我去影貼紙相個間店到等..嘩..分明佢地"著數"d
la><天氣又甘鬼熱wo..佢地牙..行到未行到一半..(仲之5知典同你
地講la)...之後咪行囉..行到入個間店裡面..又5見佢地wo(個間店好
近c man屋企個面嫁..冇理由行得仲慢過我嫁)真系俾佢地激死a..勁
想爆粗鬧佢地a..去到個間店自然就........跟住就去打羽毛球la...ka
我打羽毛球好鬼勁嫁..卡卡..打完之後就去左eat野食...食完之後就去
陪黃金買"膠布"(有公仔個d wo).....我存左好多膠布嫁..你地有就俾
我la..跟住再去"真真"又系買膠布同"come將"...幾令既佢地買個d野
..我超like"公仔"膠布..哈哈..返到home..唉..整野..整左成粒半"中"..
5傾住la..我食飯lu...>v<...
超超超like公仔膠布-v-
|