|
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
|
post相相.... |
|

新鮮出爐ge Miss HONG Kong...吾like季軍....

枱面既一座書山....[[汗'''']]

Kitty壓頂!!!!勁野!!

燈上一張自家告示....about CYC....矇矇的..@w@

Laosmiddle禮券+臨時演員....無印擦膠~dee dee!!

我的最艾.....Hello Kitty!!無人能及[[誇張法]]

阿笨與阿占poster!呆呆的>.<
以上既刀可以係我間房搵到..
除了Miss Hong Kong果張相><
|
|
出版︰2006-08-17 10:55 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
|
2006-08-16 |
|
Yeah~~!今日沙田之去街街''睇戲戲ge行動好開針哇'''` 今日人多多唷''''有::我...karen....galdys....mavis....天妹...good~~!我地又玩例牌菜::照貼紙相相.....我覺得今次影得最好玩.....個個刀影得好令女ga...[[除了我]]今蕉係M記食果個火腿扒漢堡吾錯吾錯....好味ge.....下次會再吃的'''''`今日果套決戰魔盜王不俗不俗''''不過結局好似未完咁.....難道沒完沒了??!我諗重有續集ge....個Jack比伊莎出賣了 [[可以咁講既]]......總之一個字:正!!!不過有少少吾滿意既係今日無学生票lo.....成55蚊一張飛 .....我呢D窮人黎ga...睇完戲去了無印到買了一支筆加擦子膠.....合共::$11.....平平的
|
|
出版︰2006-08-16 05:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 8 月 15 日 星期二  |
|
2006-08-15 |
|
今日去上水飲查....行街咁.....上水有一間精品店有好多野買.....好多Chip'n'Dale ge 野....好令gA''` 跟往同aR媽去太和商務拎書.....可重唷 '''`而家禾枱面上有好多書.....睇落去好似好有文化咁 ......實則掂刀未掂過.....重有大約半個月暑假......好想做D令我好忙ge事.....有DD變態唷.....``呆在家中好悶哇!!''
|
|
出版︰2006-08-15 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 42 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|