今日朝早9點起左身[本身想自然醒,因為屋企人嘈住晒]
起左身之後睇左一陣牒
1個中過左之後
媽媽叫我幫佢晾衫就冇睇到Lu
晾完去左玩電腦
玩左1個中之後
安妮就sd Sms比我〔問我幾時出得大6〕
我話要食完飯先出得......
大約2點幾先出大6- - - - - - 安妮係關口等緊我戈時見到有人係度嘈交
之後出左去之後- - - - - - 落左去地下商場[見到莫超杰同慧瑩〕{勁q囉}
行左一陣地下商場之後就去左蓮花路
因為安妮要去[文身]
但係去左蓮花路冇人SeLl〔文身〕
所以就行去d商場睇野
睇中一年衫但太貴〔冇買〕
跟住- - - - - - 去左一間賣護夫品gee店
安妮買左成百幾蚊野>>>我買左幾樣野到
之後出返去條街到- - - - - - 竟然見到有人SeLl[文身]喇!!!
上左去睇下d圖案
睇極都睇唔岩......終於睇岩喇!!!
等左1個 整好喇!好紅丫
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓

悶得製影gee
睇到佢整戈時------戈舊野[支支][支支]咁~~~ - - - - - 好恐怖囉!!![個文身250蚊]
整到6點幾就走路
去左食炸野食>>超好味囉!!!
我行戈條路撞到好多人囉!撞到痛晒
7點幾番到澳門- - - - - - 同安妮答車[係追車......因為架車好似就走咁]
|