LING之日記

2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


耳仔痛~ 分類: 未分類

無奈~

被公主彈耳仔已經好慘

仲要連埋馮首超幫拖..

公主彈人耳仔勁痛...返到屋企仲好痛

不過~

儸左蕉蕉既手機..sd左好多歌.

仲差d被李sir捉到添..

好彩我醒目,,,,,,,,,,,,,就咁過左關啦!哈哈^^

雖然耳仔仲痛...但都幾開心嘎!

嘻嘻^^






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


超 於 2009-06-09 06:52 PM 發表:
Cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



folovelok14 於 2009-04-30 09:17 PM 發表:
cOmmEnT]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Man_Babys 於 2009-04-30 07:33 PM 發表:
一姐*comment.`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rayar 於 2009-04-30 04:52 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ni_613 於 2009-04-30 03:42 PM 發表:
OK窩.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling_43 於 2009-04-29 10:25 PM 發表:
` cOmm3nt ♥ !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



samanatha104 於 2009-04-29 10:24 PM 發表:
牙一;
nO1=]cOmmEnT^___________________^''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]