|
2010 年 2 月 24 日 星期三  |
| 2010-02-24 |
分類: 未分類 |
......
過年回了家鄉10天...
每一天都非常的開心....
有關心的朋友們,有我想念的某某,
還有好多我最喜歡的東東...
好開心好開心!!
但下次回去又是一年後囉...
...=[
希望[家鄉和香港的朋友]都能過得開開心心...
不能不開心...
微笑一下吧!:):):)
哈..
|
|
|
Ms5ix 於 2010-02-25 07:29 PM 發表:
cm.,
|
|
|
哈佬鈴鈴 邊個係某某呀
哈哈 唔好唔開心啦 人生又長又短
遲D要教我做功課呀^_^
|
|