今日好黑仔呀~
洗頭時撞到個頭..(勁痛;
煮野時又打爛野...仲被玻璃整到添!
就諗住落樓下食野....
估唔到仲慘~
去搭lift時,岩岩有lift停..就衝上去..
但入面呀婆已經係度禁關門..
衝上去果時,就撞到個門...隻腳...痛.........
食野時...又倒射曬D野..
整污租左件衫.
返到屋企諗住洗件衫..
點不知又冇水..
唉~黑呀!!
好彩今日冇出街姐..
如果唔係..
都唔知會唔會被車撞添!
.................................................
|