LING之日記

2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


好黑仔呀! 不安 分類: 未分類

今日好黑仔呀~

洗頭時撞到個頭..(勁痛;

煮野時又打爛野...仲被玻璃整到添!

就諗住落樓下食野....

估唔到仲慘~

去搭lift時,岩岩有lift停..就衝上去..

但入面呀婆已經係度禁關門..

衝上去果時,就撞到個門...隻腳...痛.........

食野時...又倒射曬D野..

整污租左件衫.

返到屋企諗住洗件衫..

點不知又冇水..

唉~黑呀!!

好彩今日冇出街姐..

如果唔係..

都唔知會唔會被車撞添!

.................................................

 

 






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


stephanie370 於 2009-05-04 06:38 PM 發表:
唔打緊~唔打緊~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ni_613 於 2009-05-03 04:19 PM 發表:
ComMenT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



judyluk0902 於 2009-05-03 02:40 PM 發表:
CM 4 You^__^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lemonlovess 於 2009-05-03 01:30 PM 發表:
CommEnT~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



samanatha104 於 2009-05-02 05:50 PM 發表:
一!`)
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling_43 於 2009-05-02 03:24 PM 發表:
` cOmm3nt ♥ !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyoman133 於 2009-05-01 11:11 PM 發表:
be happy~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...
Posted at 2009-05-02 02:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



folovelok14 於 2009-05-01 10:40 PM 發表:
咁黑仔?
Comm3nT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b26465400b 於 2009-05-01 08:59 PM 發表:
.....慘....℃Σ
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係慘!係勁慘!
Posted at 2009-05-01 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



samanatha104 於 2009-05-01 04:08 PM 發表:
一;)
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]