LING之日記

2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


2009-06-12 愉快 分類: 未分類

仲剩返3日要考試咋....

之前考左6日...溫書溫到傻左...又冇電腦上...(勁悶==

不過..覺得呢次考得馬馬....冇心計溫書...又成日煩住D野..

今日考完試要補科技..

聽左口水SIR講左一個鐘..(勁悶..勁想訓教..

之後先開始做野....(都幾好玩^^....起碼好過聽口水SIR講廢話..

搞到1點先放...唉~放左後總要去補習..

補完之後返屋企..

哇...!今日總於可以玩電腦...幾開心..因為都有一個星期冇上啦!

................今日都算OK啦!!

 

好想7月7快D黎....好期待呀!!

 

- - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -'''

 






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


Ni_613 於 2009-06-14 05:08 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mickey_1995 於 2009-06-14 03:26 PM 發表:
Cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



超 於 2009-06-13 09:15 PM 發表:
Cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cHinG199 於 2009-06-13 07:12 PM 發表:
路過.3.c0mm2nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]