LING之日記

2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


2009-06-20 鬱悶 分類: 未分類

今日成日係屋企...........(悶到嘔電  :-

晏就...就同屋企人落左樓下打羽毛球...

原來打羽毛球...都唔錯哦!

一來可以解悶....又可以順便減肥...

兩全其美...都幾好呀!!^^

不過........返到屋企又係好悶呀....

唉...而家已經咁悶啦...如果停課既話

就似O話哉..'.真係會[玩完]...'

....................................................................................

 

 






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


mickey_1995 於 2009-06-21 02:33 PM 發表:
打棒球減多D嫁!!

CM:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b26465400b 於 2009-06-20 11:37 PM 發表:
Cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]