LING之日記

2009 年 6 月 25 日  星期四   驟雨


2009-06-25 愉快 分類: 未分類

今日算係呢個月最唔悶既一日啦............

因為今日同牙2  3  4一起行街食飯!

雖然牙2同牙4自已返屋企食(好唔合群囉-.-

不過唔緊要啦...同牙3食都一樣咁開心..

食完就約左佢地出黎...唉~等左佢地成粒鐘..(不過我地諗到個辦法整估下佢地...但點知XXXXXXXXXXX-.-

之後就出左沙田...去到書局...(有d係度睇鬼書...有d係度揀禮物...我就係度亂睇野....^^

然後去左M記度  傾計...培養下感情:]

我地傾得好開心呀!

不過      佢地成班油仔一齊黎串我!

不過算...我原諒你地!

今日係唔悶...

不過...

7月6既歌唱比賽取消左....好唔開心!

冇啦啦又會取消既!    (激死我啦...:

................................................................................................

 嗯...都算係一個唔錯既 family day 啦!!!

哈哈....

 

 






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


king71194 於 2009-07-01 02:45 AM 發表:
CM,係喎,我超想聽個fd唱歌架> 激死人囉!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b26465400b 於 2009-06-29 11:02 PM 發表:
Cm =]啊啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chungsinyu 於 2009-06-28 10:55 PM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling_43 於 2009-06-27 02:20 PM 發表:
` cOmm3nt ♥ !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mickey_1995 於 2009-06-27 11:15 AM 發表:
cm;]

又吾係我錯.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下...
我有話過係你錯咩?^^
Posted at 2009-06-27 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ms5ix 於 2009-06-25 10:51 PM 發表:
cm.
記住快D穩呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

記住快d搵你??
哈哈^^
Posted at 2009-06-25 10:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]