LING之日記

2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


2009-07-07 分類: 未分類

今日去左海洋公園呀!

超開心...

雖然我同牙二 ,牙四 玩左好少機動遊戲...

但我地去左海洋館等第等既地方

我地仲將d生物個樣想象成d識得既人既樣..

哈哈...諗起都想笑...

不過行路行到好累...腳好痛呀!

 

.......................................................................

今日都算唔錯!^^

 






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


Ms5ix 於 2009-07-11 07:19 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b26465400b 於 2009-07-09 07:06 PM 發表:
咁我似咩動物??XD Cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你呀...
似果隻唔知叫咩既!?
哈哈^^
Posted at 2009-07-09 07:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mickey_1995 於 2009-07-09 02:02 PM 發表:
CM:]

有隻係ㄨㄨㄨ...^ ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯...
係呀係呀!
哈哈^^
Posted at 2009-07-09 07:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



king71194 於 2009-07-07 11:06 PM 發表:
CM]=^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]