今日去左海洋公園呀!
超開心...
雖然我同牙二 ,牙四 玩左好少機動遊戲...
但我地去左海洋館等第等既地方
我地仲將d生物個樣想象成d識得既人既樣..
哈哈...諗起都想笑...
不過行路行到好累...腳好痛呀!
.......................................................................
今日都算唔錯!^^