LING之日記

2009 年 7 月 19 日  星期日   雨天


2009-07-19 忿怒 分類: 未分類

本來今日心情好靚嘎!

可能係因為天氣既關係同埋放低左某樣野啦!

但係頭先睇左果個[死怪物]既bg...

(勁嬲囉!破壞晒我d心情...

佢話我好少做家務...話我唔識煮野 ==''.....

..次次煮野都會整親....

喂...我就唔信佢煮野果時..一次都冇整親過囉!

而且煮野同做家務唔係兩回事黎既咩!?

[死怪物...怪物...怪物....怪物...哼!

激死我啦!..

................................................................................

 

 






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


mickey_1995 於 2009-07-20 08:06 PM 發表:
你哋都ok...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我哋ok D!^^
Posted at 2009-07-20 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



b26465400b 於 2009-07-20 08:25 AM 發表:
係啵~妳呢張自拍...點解個眼眉咁粗既??...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係因為俾你激嬲囉!
嬲果時就粗既啦!..
唔信...你都試下呀...!
Posted at 2009-07-20 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



b26465400b 於 2009-07-20 08:25 AM 發表:
...死啦~>唔好毒死我啦~依家好驚驚啊...XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知驚啦!
但我一樣要毒死你..!
Posted at 2009-07-20 06:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



king71194 於 2009-07-19 10:40 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



holong630 於 2009-07-19 08:20 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mickey_1995 於 2009-07-19 04:46 PM 發表:
你整D野毒死佢啦!!

cm:}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯..
我一定會既!!
Posted at 2009-07-19 07:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ms5ix 於 2009-07-19 04:38 PM 發表:
cm.
唔好嬲啦。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]