LING之日記

2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


2009-07-20 分類: 未分類

今日都ok開心!

起碼都冇俾果個怪物激到....!(唔係...又好似有喎!

但琴日件事...仲係好嬲...

今日去左傷健同D弱能人仕玩雜耍..

雜耍.....?  真係被人耍囉!..

根本就唔識耍...仲要對住班弱能既....

......今日都總算知道原來自閉仔係咁恐怖既!

所有呢...我唔要學呀自閉仔做自閉仔啦!

...................................................................






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


ling_43 於 2009-07-20 10:44 PM 發表:
-[♥]-cOmm3nt !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mickey_1995 於 2009-07-20 08:07 PM 發表:
係牙!!
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]