LING之日記

2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天


2009-08-11 分類: 未分類

..哇哇...琴日冇去傷建真係好彩啦!

聽牙四講...琴日d自閉仔好恐怖...(佢地真係慘囉...!

我已經領教過d自閉仔恐怖既威力既啦!

(真係唔想再黎多次...

不過我已經連續3次冇去啦!下次就一定要去啦!

  (真係好唔想去....都冇計啦!  鬼叫我果時傻左咩..!

....................................................................................

哈哈..牙媽返左黎啦!

我唔洗再受苦啦!開心死..!

不過都係一樣咁無聊..=='

----------------------------------------------------------------

 

 

 






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


mickey_1995 於 2009-08-12 08:14 PM 發表:
cm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kingkongkwun 於 2009-08-11 10:42 PM 發表:
c0mm3nT`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



king71194 於 2009-08-11 10:36 PM 發表:
CMCM...NO.3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b26465400b 於 2009-08-11 09:42 PM 發表:
Cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



folovelok14 於 2009-08-11 08:38 PM 發表:
cOmm3nT:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]