LING之日記

2009 年 8 月 15 日  星期六   晴天


2009-08-15 愉快 分類: 未分類

......

今日晏就去左銅鑼彎..(參加[心之書]既活動..

因為沒去過..所以早左小小出去...

點不知我太醒目啦..嘻^^........一去就被我搵到啦!

累到我要係度等成粒鐘....==''

之後又係入面坐左兩粒鐘...悶死我..又眼訓喎..(但又唔可以訓.==

雖然有睇到兩個名星..---陳柏宇同何傲兒...又可以當面同佢地say hello..

但我都唔係佢地既fans..

所以都冇太開心

.............................................................................................

今日都算係唔錯...不過..累死我啦!...''

....






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


mandy419 於 2009-08-17 06:31 PM 發表:
cmcm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joey2000co 於 2009-08-17 12:47 PM 發表:
★路過...

Cm 4 U♥

要回的喔...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kingkongkwun 於 2009-08-16 07:29 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mickey_1995 於 2009-08-16 01:29 PM 發表:
cm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rayar 於 2009-08-16 12:08 AM 發表:
CM~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



king71194 於 2009-08-15 10:59 PM 發表:
CMCM...NO.1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]