LING之日記

2009 年 9 月 16 日  星期三   晴天


2009-9-16 愉快 分類: 未分類

........

今日好無聊咁上左成日堂...

周會果時有個講座...

諗住一定又會悶到訓著既啦!

點不知...呢個講座唔單止唔悶..仲好搞笑添...

雖然佢都講左..男仔同女仔D衰野...

但有D又講得岩喎!

而且佢講自已既經歷果時...好好笑...

我班有個女仔話想打佢添...!   哈哈^

.............................................................................

 

...嘻:).....






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


ling_43 於 2009-09-17 07:34 PM 發表:
` cOmm3nt ♥ !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ms5ix 於 2009-09-16 10:17 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



king71194 於 2009-09-16 09:55 PM 發表:
Cm=]...NO.2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



andyho1223 於 2009-09-16 09:15 PM 發表:
First
c0mm2nt -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]