LING之日記

2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


2009-10-19 分類: 未分類

............

今日返學真係好悶.....

上PE好[支力]

返到屋企又狂練果三個波....

練到隻手好酸痛...

都仲唔係好熟呀!

我一定要練到識為止...嗯....

好彩上星期四學轉碟....我一學就識

真係勁....^^....自已贊自已..嘻:)

...............................................................

頭先收到封郵件...

好開心!!

...............真係好開心................

希望以後都可以咁開心!!

 

 






訪客留言 (返回 ling_li314 的日誌)


samanatha104 於 2009-10-21 10:14 AM 發表:
thanksmeilingcomment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



holong630 於 2009-10-20 06:45 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OE919 於 2009-10-19 10:35 PM 發表:
CN
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal17 於 2009-10-19 09:00 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b26465400b 於 2009-10-19 08:59 PM 發表:
Cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]