...........
琴晚去全灣睇音樂劇...
以為會好悶......
但係幾搞笑幾好睇既!
(起碼唔會訓著呀嘛=]
我地坐VIP位...好正..仲係免費既!^^
睇到凌晨先返到屋企.....
................................................................
今日就冇沒特別....悶左成日.==
唉.....聽日又係會好慘既啦!