今日放早..
比左個廖春怡留左我一陣..
唉..返左屋企食左2個波羅飽..好飽-,-
之後..同弄釘落左街..見到小學呀SIR教我地D師弟踢波,,
再夜D見到好多小學FD(E家仲讀小學果D)
再夜D見到..
女..-,-
歡姐..比人恰..我幫左佢..(←真的)我見到我自己都好威水-,-(←我吹水的)
好了...訓了..大家都..........
早豆 YA 一定要留CM呀.......
唔留..
我會殺左你
呵呵!!~