唉..今日冇咩好講..
剩係可以話比大家知..我個keyboard..壞鬼左..仲要打打下機既時候..kai左... 唉..又近左畢業既一刻.. 希望..呢幾日..同班fd一齊有d野做...最好打下波.. 再唔係..就搵人同我一齊玩瑪奇.貝婷伺服la... 大家期待下聽日出既..故仔..