嚴大窩`
今天  2008 年 3 月 1 日  星期六   天氣  晴天


沒有意義的一天~~   類?!: 未分類
gREEN DAy 

今天實在没有甚麼可以推動我打BloG

因為睡覺已經睡了我大半天了,,

p.s我下午兩點多才起床

而且又沒有甚麽特別的事情要記錄...

啊~!!

對了,,

唯一兩件事應該只有我哥和姥姥來了,,

還有晚上和黃太太一家食飯的事了吧...

話說回來,,

我哥和姥姥到家的時候

我就被吵醒了

我努力要自己再睡著,,

可最後還是失敗了,,

我揉着眼睛起了床,,

外面很冷,,

連我也打起哆索來

起來後,,

我的老哥要我把他剛從廣洲買回來的帶子播放,,

還以為是甚麼嘛~

還不是那一齣無聊的"逃",,

然後他就整天在看帶子,,

直到六點半

老媽叫我們下去'新明苑'食飯

又是'新明苑'

已經食到我想吐了

難道我的命就是如此~?!

嗚嗚鳴......

由於剛才没有食飽的關係,,

所以我現在得去泡個泡麵去

明天再打吧~

掰掰囉...

 

movemove偉言發表時間是 2008-03-01 02:37 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今天  2008 年 2 月 28 日  星期四   天氣  晴天


嘩哈哈的一天=]   驚訝 類?!: 欣欣豬&我
gREEN DAy 

今日因為遲咗起身,,

所以好快就換好衫同刷牙洗面,,

用了大约5min就食完個即食薯蓉...

去到火車站,,

已經見到肥婆嵐係到等我地la,,

我諗住欣欣豬未到,,

所以我就唔駛包尾,,

點知欣欣豬無啦啦搭電梯上黎,,

然後仲搶先一步企係肥婆嵐面前

p.s.我係去到肥婆嵐面前先見到欣欣豬插咗入黎

因為佢實在太矮lalalalalalala......

跟住我就同佢地講:

"早知就行快兩步la"

一返到學校,,

本來係早讀,,

點知變咗上HaLL睇F.2 D專題>>>

我地係第一班到架,,

跟住A>C>D>E

同咗欣欣豬,,肥婆嵐一齊睇

小息個陣,,

即刻衝咗去H.E room,,

今堂同33一組,,

整Pizza,,

Miss Yu講咗成堂野,,

所以得翻好小時間整,,

嘩,,

好趕ar~

切野又切錯曬,,

潘鴻傑話我係繼莫廣婷後

最恐佈既一個....

最後個Pizza都整得唔錯,,

攞到8.5分,,

完全唔係我既功勞...

LuncH,,

食翻自己份Pizza,,

好正ar~

放學去咗圖書館做SRA

淨係做咗4篇咋~

返到屋企,,

換完衫就去學結他la~

今日教"爬山"

真係好難ar,,

因為無睇線,,

所以好易就走音~

聽日見la,,886

 

movemove偉言發表時間是 2008-02-29 12:33 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今天  2008 年 2 月 26 日  星期二   天氣  陰天


[ 此日誌受密碼保護 ]   類?!: 愛情旅程`LovE
gREEN DAy 
請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:Newmonday )
movemove偉言發表時間是 2008-02-28 12:03 AM
今天  2008 年 2 月 26 日  星期二   天氣  晴天


平平凡凡又一天   驚訝 類?!: 欣欣豬&我
gREEN DAy 

今天,,

我為了打破自己經常遲到的習慣

特地6:20分就已經起床了,,

我花了大約半小時

刷牙,,洗面,,換衣服,,吃早餐

看來距離約定的时間還有30分鐘呢

而從我家到火車站只需8分鐘,,

所以就先作一下今天的單元小講...

作完了還剩15分鐘,,

我就先修改一下,,

再看看新聞

糟了~

已經7:26分了

趕到去火車站,,

看見欣欣豬和肥婆嵐

看來我又遲到了-v-"

那時我明白了

無論多早起床

我也會遲到

同時,,

也十分認同欣欣豬的一句話

"最近的人,,永遠也是最遲的一個"

中文堂,,

單元小講~~

幸好沒有抽中,,

劉大姐自稱他的稿很不完整

但我認為還不錯

難道這就是謙虛??

LuncH,,

還是要吃那些難食的杯麵

上到HaLL,,

要排位

心想:排甚麼排~~討厭

果然從最後排了第1行/.\

明天再打吧~~

movemove偉言發表時間是 2008-02-26 12:38 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今天  2008 年 2 月 23 日  星期六   天氣  雨天


充實開心的一天   開心 類?!: 欣欣豬&我
gREEN DAy 

打咗兩日上鎖既BloG,,

今日一切都回復正常啦

今日好早就俾顏子凌條SmS嘈醒,,

跟住就不停地訓係床到同TracY senD SMS

過咗15min,,

終於肯起身啦

起身之後

一直不停上網,,

到12:15

我開始換衫,,

準備出街

12:35先出門口

去到火車站,,

等齊人就出發去沙田

去到沙田,,

已經趕唔切睇戲la

惟有先去醫肚,,

食咗串燒牛肉同串燒元貝

仲有麥當勞添,,

去完無印買咗本筆

就諗住去影貼紙相,,

點知佢唔知執咗定裝修

總知就無開啦

惟有去旺角新世界中心影la,,

影咗4部機

部部都影得好靚

不過就剪到死死下

排相又排到死死下

唉,,

齋剪同排相都已經用咗兩個幾鐘la,,

[費事上載圖片,,

so想睇的話可以黎揾我]

5:49-6:15

撘火車inG......

返到去,,

我同TracY就去咗福井食野

晚餐の波子汽水

晚餐の三文魚手卷

晚餐の三文魚&熟蝦兄弟

晚餐の三文魚小卷

晚餐の金龍飯卷[我的最愛]

食姿優美的TracY

食完一餐豐富晚餐,,

就去咗TracY屋企幫佢整電腦,,

有相為證~~

8:30返到屋企

睇咗南北媽打,,

就打BloG lu...

movemove偉言發表時間是 2008-02-24 12:18 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lingling1001
暱稱: LinG羚 7
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
幾多點?!
報時信號由鴨嘴提供`
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2nd開齋
承諾
2009-03-02
威脅底下打的BLoG`
回憶過去·遺憾現在
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
QQ的計時器`
DoLL__DoLL
好友名單
網站連結
(( rOcker J )) - 汪東...
6D之友留言板
【翻滾吧! 蛋炒飯】香...
《汪東城香港後援會》...
大東fAnS cLuB =]...
大東部落格:P
心繫大東
汪東城內地後援會
文章分類
全部 (60)
我愛我的家~KFWC 6D (1)
欣欣豬&我 (20)
愛情旅程`LovE (3)
誰在我的生命中出現過`My LifE (3)
未分類 (33)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 234
今日人氣: 0
累積人氣: 4691