今天 2008 年 3 月 1 日 星期六 天氣  |
| 沒有意義的一天~~ |
類?!: 未分類 |
| gREEN DAy 今天實在没有甚麼可以推動我打BloG
因為睡覺已經睡了我大半天了,,
p.s我下午兩點多才起床
而且又沒有甚麽特別的事情要記錄...
啊~!!
對了,,
唯一兩件事應該只有我哥和姥姥來了,,
還有晚上和黃太太一家食飯的事了吧...
話說回來,,
我哥和姥姥到家的時候
我就被吵醒了
我努力要自己再睡著,,
可最後還是失敗了,,
我揉着眼睛起了床,,
外面很冷,,
連我也打起哆索來
起來後,,
我的老哥要我把他剛從廣洲買回來的帶子播放,,
還以為是甚麼嘛~
還不是那一齣無聊的"逃",,
然後他就整天在看帶子,,
直到六點半
老媽叫我們下去'新明苑'食飯
又是'新明苑'
已經食到我想吐了
難道我的命就是如此~?!
嗚嗚鳴......
由於剛才没有食飽的關係,,
所以我現在得去泡個泡麵去
明天再打吧~
掰掰囉...
|
| movemove偉言發表時間是 2008-03-01 02:37 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今天 2008 年 2 月 28 日 星期四 天氣  |
嘩哈哈的一天=]  |
類?!: 欣欣豬&我 |
| gREEN DAy 今日因為遲咗起身,,
所以好快就換好衫同刷牙洗面,,
用了大约5min就食完個即食薯蓉...
去到火車站,,
已經見到肥婆嵐係到等我地la,,
我諗住欣欣豬未到,,
所以我就唔駛包尾,,
點知欣欣豬無啦啦搭電梯上黎,,
然後仲搶先一步企係肥婆嵐面前
p.s.我係去到肥婆嵐面前先見到欣欣豬插咗入黎
因為佢實在太矮lalalalalalala......
跟住我就同佢地講:
"早知就行快兩步la"
一返到學校,,
本來係早讀,,
點知變咗上HaLL睇F.2 D專題>>>
我地係第一班到架,,
跟住A>C>D>E
同咗欣欣豬,,肥婆嵐一齊睇
小息個陣,,
即刻衝咗去H.E room,,
今堂同33一組,,
整Pizza,,
Miss Yu講咗成堂野,,
所以得翻好小時間整,,
嘩,,
好趕ar~
切野又切錯曬,,
潘鴻傑話我係繼莫廣婷後
最恐佈既一個....
最後個Pizza都整得唔錯,,
攞到8.5分,,
完全唔係我既功勞...
LuncH,,
食翻自己份Pizza,,
好正ar~
放學去咗圖書館做SRA
淨係做咗4篇咋~
返到屋企,,
換完衫就去學結他la~
今日教"爬山"
真係好難ar,,
因為無睇線,,
所以好易就走音~
聽日見la,,886
|
| movemove偉言發表時間是 2008-02-29 12:33 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今天 2008 年 2 月 26 日 星期二 天氣  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
類?!: 愛情旅程`LovE |
gREEN DAy
|
| movemove偉言發表時間是 2008-02-28 12:03 AM |
今天 2008 年 2 月 26 日 星期二 天氣  |
平平凡凡又一天  |
類?!: 欣欣豬&我 |
| gREEN DAy 今天,,
我為了打破自己經常遲到的習慣
特地6:20分就已經起床了,,
我花了大約半小時
刷牙,,洗面,,換衣服,,吃早餐
看來距離約定的时間還有30分鐘呢
而從我家到火車站只需8分鐘,,
所以就先作一下今天的單元小講...
作完了還剩15分鐘,,
我就先修改一下,,
再看看新聞
糟了~
已經7:26分了
趕到去火車站,,
看見欣欣豬和肥婆嵐
看來我又遲到了-v-"
那時我明白了
無論多早起床
我也會遲到
同時,,
也十分認同欣欣豬的一句話
"最近的人,,永遠也是最遲的一個"
中文堂,,
單元小講~~
幸好沒有抽中,,
劉大姐自稱他的稿很不完整
但我認為還不錯
難道這就是謙虛??
LuncH,,
還是要吃那些難食的杯麵
上到HaLL,,
要排位
心想:排甚麼排~~討厭
果然從最後排了第1行/.\
明天再打吧~~ |
| movemove偉言發表時間是 2008-02-26 12:38 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今天 2008 年 2 月 23 日 星期六 天氣  |
充實開心的一天  |
類?!: 欣欣豬&我 |
| gREEN DAy 打咗兩日上鎖既BloG,,
今日一切都回復正常啦
今日好早就俾顏子凌條SmS嘈醒,,
跟住就不停地訓係床到同TracY senD SMS
過咗15min,,
終於肯起身啦
起身之後
一直不停上網,,
到12:15
我開始換衫,,
準備出街
12:35先出門口
去到火車站,,
等齊人就出發去沙田
去到沙田,,
已經趕唔切睇戲la
惟有先去醫肚,,
食咗串燒牛肉同串燒元貝
仲有麥當勞添,,
去完無印買咗本筆
就諗住去影貼紙相,,
點知佢唔知執咗定裝修
總知就無開啦
惟有去旺角新世界中心影la,,
影咗4部機
部部都影得好靚
不過就剪到死死下
排相又排到死死下
唉,,
齋剪同排相都已經用咗兩個幾鐘la,,
[費事上載圖片,,
so想睇的話可以黎揾我]
5:49-6:15
撘火車inG......
返到去,,
我同TracY就去咗福井食野

晚餐の波子汽水

晚餐の三文魚手卷

晚餐の三文魚&熟蝦兄弟

晚餐の三文魚小卷

晚餐の金龍飯卷[我的最愛]


食姿優美的TracY
食完一餐豐富晚餐,,
就去咗TracY屋企幫佢整電腦,,

有相為證~~
8:30返到屋企
睇咗南北媽打,,
就打BloG lu... |
| movemove偉言發表時間是 2008-02-24 12:18 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|