今天 2008 年 2 月 22 日 星期五 天氣  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
類?!: 愛情旅程`LovE |
gREEN DAy
|
| movemove偉言發表時間是 2008-02-23 12:37 AM |
今天 2008 年 2 月 15 日 星期五 天氣  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
類?!: 愛情旅程`LovE |
gREEN DAy
|
| movemove偉言發表時間是 2008-02-15 07:20 PM |
今天 2008 年 2 月 12 日 星期二 天氣  |
終於返到香港la~  |
類?!: 未分類 |
| gREEN DAy 我比原先返HK既日子遲左一日
今日,,
好早就起身
去左"澳門街"到食野
食完飯就坐黃生架車返香港
不過,,
返香港之前要到東莞食飯,,
食飯前,,
我地去左一間西餐廳
飲左杯熱飲,,
去左"醉農莊"食飯
食完就返香港lu~!
|
| movemove偉言發表時間是 2008-02-12 12:32 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今天 2008 年 2 月 7 日 星期四 天氣  |
| 5系HK ar~!! |
類?!: 未分類 |
gREEN DAy 5系HK ar~!!
要10号先回HK啊~!
10号再見
886 |
| movemove偉言發表時間是 2008-02-07 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今天 2008 年 1 月 24 日 星期四 天氣  |
| 無奈又無奈=.= |
類?!: 欣欣豬&我 |
| gREEN DAy Today,,
好快就起左身,,
並以最快最先進的速度
刷牙,,洗面,,食早餐and換衫
返到school,,
史無前例地剩下5min先到7:50
keke,,
P.E lesson
跑完9min耐力跑,,
就算好累,,
but亦是超早就落堂
又是一個史無前例...
Math堂,,
Mr.Ng依然好好人地俾左一堂我地整野
the other Math lesson,,
就做WB la......
|
| movemove偉言發表時間是 2008-01-24 10:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|