今天很開心牙^^
今天一大早便起床,,
因為今天要回學校...
上了2個小時的課,,
那些數難到我一條都不懂,,唉...
放學後,,媽子打來..
居然要我幫手拿餸,,
剛放學校就要做這些...
3:00到我便跟媽子去了旺角,,
看樣子媽子好像原諒了我,,
很happy牙^^
行了2,3個小時,,
她便點去,,我就要去上課,,
媽子買了個袋,,我就什麼都沒買...
我本來就不想去上課,,而今天apm仔仔來表現,,
所以我想叫朋友一起去,,
可是他們又沒空,,
所以最後也是要去上課,,
真的很無聊...
p.s.我要係到多謝d同我講左happy birthday 既人,,
突別係洪學烜^^
多謝..
|