♥♥♥[ = *v*L! iNG* XD =]♥♥♥
今日有好多功課做牙..
o的功課琴日到今日5點幾6點先做得完,,
又要作文又要抄野,,好辛苦...
不過好彩有o的碟係到陪我,,
今日由十一點開始睇<鬥牛要不要>睇到5點先睇晒,,
今日終於煲晒成套<鬥牛要不要>喇,,
真係好好睇牙,,睇到我喊牙...
今日都過得好平淡...