|
|
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
| 無標題xDD(唔知自己打緊咩,,不過唔緊要啦ava!) |
分類: 小學v0v |
淡忘左既回憶~
有無可能記返起?
就算擁有開心既回憶,,
都係記住吧,,
無咩特別,,
唔開心既就淡忘,,
一切如果都係夢,,
咁就好lu,,xDD
倒數InG,,
仲有12日,,
就要玩少D電腦T^T
慘T^T
悶..死左"
ThE EnD
~~~~~~~~~
|
網主回覆
thx^^! Posted at 2009-08-09 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔覺ava Posted at 2009-08-09 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|