9點幾出去借書做泛讀-_-
點知10:00至開sosad-3-
遊慈中-v-
去圖書館見到so某xP"!
避得很好-v-
笑kai了我-v-
(下次記得帶拍=])
1:00同埋LWP等埋寶寶&LCH一齊去羽毛球場"
LKY打比我-v-
以為cc-v-sor認錯人xPPPPPPP
去到原來LKY&CKH已經到左v3v
放低d野去健康檢查-3-
寶寶陪我一齊去=]
好耐哇\3/系度等死人\3/
用左1個半鐘有多至走得\3/
浪費我寶貴的時間v_v
發現有18個電話未接-v-
so sorry-v-""聽吾到-3-""
比人點左去籃球場-3-!?
哂左半個鐘有多終於去到目的地sosad-3-
狂同寶寶打=]
都有同CC"LKY"SCY"CKH打"
將近6點一齊走-v-
去左公園坐陣跟住就走=]
又是kai的一天=]
累kai了v3v
THE END=]
留Cm哇v3v
|