無寫bl0g好耐lu"
太懶"笑"
今日上左第一堂既PE堂"
佢話下堂要跑100米+440米lo"
o哂= =
唔想上哇0~0
死人架= =
我地PE堂係男女分開既,,
但要同格離班一齊上lo= =
超唔想=-=
有個我地班既男仔話有個格離班既肥仔狂睇我地做掌上壓個樣-0-
超變態= =
勁kai lo= =
要背校歌,,
四段lo-0-
好難記-3-
但旋律都幾好聽030
已經開始做TesT同DicT-~-
我個男班主任成日係lunch之後狂同我地班呃野-~-
勁Q悶又勁q煩lo"!
諗唔到參加咩課外活動lo-3-
想參加好多-3-
但得參加兩個-3-
又要好多錢錢$^$
好貴$^$
都適應哂協和D生活-3-!
呵呵"!
要講既野係咁多喇"
下次再打030
ThE EnD"掰掰030
|