:
您已經停留了
§★回憶☆♀βγ玲﹡
對於開心的回憶..
會忘記嗎.."
只會是一剎那..?
對於傷心的回憶..
有深刻的印象..
會鎖左心中..
難以忘記..?
lingling951
暱稱: ★LinG=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
最後1日滴上學日/3\
Exam完>o<!
v3v"
放假打羽毛球v3v
又是一個星期v3v
文章分類
全部 (60)
HAPIx] (25)
SaDx[ (7)
小學v0v (16)
其他v0v (8)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 495
今日人氣: 28
累積人氣: 3022
2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


上堂想訓覺._.! 分類: SaDx[

上堂果時要帶住個口罩-3-

勁想訓覺lo._.!

D堂又唔係好好玩果隻b0-3-

想催眠我都唔洗咁做掛._.!!!

又唔知帶口罩要帶到幾時lo._.!

勁慘= =

今日Ah柏又唔返-3-!(<-責怪InG._.)

搞到我悶到死._.!

放學果時張恩恩要補習-3-

唔得陪我同丁丁._.

咁我就陪丁丁行左慈中一陣030

跟住就閃人了030!

勁唔想做數學功課-3-

勁o難._.!

煩到嘔泡lo._.!

=3=

今個星期要做中英閱讀報告=3=

勁多野做=3=

打完._.!

掰掰ThE EnD"!




訪客留言 (返回 lingling951 的日誌)


mine247 於 2009-09-26 10:19 PM 發表:
我果班都要帶呀!但係又唔停課喎 勁o
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地都唔停啦-3-"
勁煩._.
Posted at 2009-09-26 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KITTY0628 於 2009-09-26 09:54 PM 發表:
c0mmEnT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx喔>w<!
Posted at 2009-09-26 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Celia411 於 2009-09-26 12:13 PM 發表:
c0mmEnT`
1齊加油la.
我下位個禮拜都要quiz lu`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx0w0!
嗯嗯._.!
你下個禮拜既quiz要加油._.!!!!
Posted at 2009-09-26 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwankwan627 於 2009-09-25 10:18 PM 發表:
c0mment~
好掛住你地呀~
^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx喔"
我都好掛住你>w<!
Posted at 2009-09-25 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ivy_04111 於 2009-09-25 10:06 PM 發表:
真係好悶呀~~我地一齊加油吧!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯xD._.!!!
Posted at 2009-09-25 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vicky_970106 於 2009-09-25 09:45 PM 發表:
下-口-;;'
今個星期要做-口-?
冇左我系咪好悶呢xdd;系咪好掛住我呢xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係要做-3-!
係哇xD緊掛住你xD0w0!
Posted at 2009-09-25 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sin0113 於 2009-09-25 08:52 PM 發表:
comment`
玲姐加油呀`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx><"
你都要加油._.!!!
Posted at 2009-09-25 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sp03002 於 2009-09-25 08:19 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx b0-0-
Posted at 2009-09-25 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]