|
|
2009 年 9 月 25 日 星期五  |
| 上堂想訓覺._.! |
分類: SaDx[ |
上堂果時要帶住個口罩-3-
勁想訓覺lo._.!
D堂又唔係好好玩果隻b0-3-
想催眠我都唔洗咁做掛 ._.!!!
又唔知帶口罩要帶到幾時lo._.!
勁慘= =
今日Ah柏又唔返-3-!(<-責怪InG._.)
搞到我悶到死._.!
放學果時張恩恩要補習-3-
唔得陪我同丁丁._.
咁我就陪丁丁行左慈中一陣030
跟住就閃人了030!
勁唔想做數學功課-3-
勁o難._.!
煩到嘔泡lo._.!
慘=3=
今個星期要做中英閱讀報告=3=
勁多野做=3=
打完._.!
掰掰ThE EnD"!
|
網主回覆
我地都唔停啦-3-"
勁煩._. Posted at 2009-09-26 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx喔>w<! Posted at 2009-09-26 09:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mmEnT` 1齊加油la. 我下位個禮拜都要quiz lu`
|
網主回覆
Thx0w0!
嗯嗯._.!
你下個禮拜既quiz要加油._.!!!! Posted at 2009-09-26 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx喔"
我都好掛住你>w<! Posted at 2009-09-25 10:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯xD._.!!! Posted at 2009-09-25 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
下-口-;;' 今個星期要做-口-? 冇左我系咪好悶呢xdd;系咪好掛住我呢xd
|
網主回覆
係要做-3-!
係哇xD緊掛住你xD0w0! Posted at 2009-09-25 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx><"
你都要加油._.!!! Posted at 2009-09-25 08:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx b0-0- Posted at 2009-09-25 08:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|