今日番學我真係好開心架,,,不過今日天氣好差,,,落雨哇,,今日肯定有野發生,,,點知俾我故中左,,,今日以為波豪會番,,點知,,,佢冇番牙,,,,唉,,有d唔開心...今日都唔算太開心,,,
早讀個陣....就係度合眼訓,,,,
到左上英文堂個陣...咁我幫miss收file,,,,我收收下就跌晒d file...o晒,,,,
小息,,,落左小食部,,,食野,,
上圖像傳意,,,好悶,,係度掛住緊某人牙,,,,唉,,牙sir講野我都冇留心聽,,,,搞到唔識做...做做下就做到..
上中文堂就有人代課...冇野好做...
放lunch...出左去食包包,,,,食唔晒,,,,重見到好多2f既人添,,,
跟住番左學校...番到去冇野做,,,,咁我就係度悶.....上左去2f玩左陣,,,就落番去..
繼續悶,,,夠鐘嚕...上數學,,,
好乖牙我,,,我聽書書哇,,我重有做堂課添..乖乖哇..
上商業....發緊夢,,,,畫下書....
咁就落堂,,,
放學,,,同金魚走左嚕..咁我好早番到屋企.番到去都未夠4點
之後就打左呢篇日記.....
今晚唔打喇.......
|