點解呢排好多人都唔開心丫..包括我,,唔想你地唔開心哇,,唉,,我想將你地既唔開心,,都帶到我既身上,,我一個唔開心,,好過咁多個一齊唔開心啦,,不過每人都有唔同既野煩,,就算我幫唔幫到你地,,最緊要俾我知道係咩事就可以架喇,,
等得可以清楚知道你地為左d乜而唔開心,,,朋友黎麻,,有咩都可以同我講的,,,我會支持你地,,
所有同我有關係的人,,同埋我既fdfds.........有d唔知當唔當我係fd既fd...想跟你地講聲,,對不起,,希望以後我地可以開開心心咁一齊玩,,一齊傾計,,,